Saturday, February 12, 2011

Pokemon - Aventuri - Vol 01 Cap 001


Iată că a aparut și primul capitol făcut de UN OM.
Pentru cine vrea să îl descarce în format .CBR sau .PDF voi posta link


Pokemon este una din seriile de succes a industriei, asta datorită în mare parte anime-ului. Ce trece neobservat pentru mulți este manga-ul. Acesta preia povestea din jocuri, nu din anime, cu alte cuvinte dacă anime-ul are anumite modificări față de cum a fost original conceput Pokemon, manga-ul rămâne fidel ideilor originale, fapt care ne aduce o poveste mult mai interesantă decât în anime.

Pokemon a fost unul din anime-urile copilăriei mele, actualmente anime-ul copilăriei nepoților mei, când eram mic mi se părea uau, pe măsură ce am crescut, mi-au crescut și pretențiile pe care le am fată de un anime, din păcate Pokemon nu a evoluat odată cu gusturile mele ci a rămas la acelasi nivel de kid's show. Manga-ul pe de altă parte este altă mâncare de pește, în manga am găsit logica luptelor, creativitatea situațiilor și adâncimea legăturilor din poveste atât de absente în anime. Dacă anime-ul a rămas o mondenitate, manga-ul continuă să evolueze în moduri surprinzătoare. Asta mă face să îl consider unul dintre manga-urile bine gândite, fapt care îi aduce meritul de a fi o serie scanlatată în limba Română.

Dacă v-a plăcut sau nu sunteți invitați să comentați fie mai jos fie pe pagina de pe MangaZup. Numai bine!
Lectură plăcuta!

No comments:

Post a Comment