Tuesday, March 15, 2011

Nu doar manga, ci manga și iar manga

Pentru cei care nu se așteptau să postez: Boo! Pentru cei care se așteptau: Cum de ați știut?
Ok so, după circa 2.3 secunde de cugetat am decis să fac și postări care nu au legătură cu manga, ca element anecdotic. Evident nu o să urmeze o ploaie de postări inutile, deși vor fi puse în categoria Non-Manga nu e tocmai potrivită denumirea. Asta deoarece postăirile vor avea legatură fie cu manga, fie cu scanlatări, fie în general cu seriile care am să le fac sau chestii personale, care în cel mai fericit caz să vă distreze, iar în cel mai rău caz să justifice fregvența redusă a release-urilor.

Astfel, după cum probabil intuiți considerabil destul de mult timp o să fie vorba de Pokemon. (Indiciu: o să ajungem să facem cunoștintă cu toate personajele de mai sus) Scanlatarea în sine merge bine, cleaning-ul pe primul capitol e terminat de ceva timp urmează „dăcât” restu'.
Pe parte de personal bullcrap care se mai întamplă, am de făcut lucrarea de 60+ pagini și de învățat pentru semestrul doi. E un sentiment foarte ciudat, cam ca scanlating nu e plictisitor deloc pentru că fac ceea ce îmi place, ci doar sâcâitor câteodată că nu se întâmplă mai repede. La învâtat că nu pot să bag la cap/scriu mai repede la scanlating că nu pot să vă scot zece volume în zece zile.
Cât despre scrisul de articole merge repejor nu afectează restul activităților.

Următorul post o să fie ori un sondaj surpriză ori luna viitoare relese-ul
V-am lăsat ciao ciao

No comments:

Post a Comment