Monday, February 7, 2011

Despre un om

Era odată un om.(eu) Care era pasionat de manga și avea mad photoshop skills.(eu) Astfel s-a gândit el să înceapă să traducă manga pentru toată lumea.(voi) A fost încurajat de niște oameni de treabă,(ei) fapt care a determinat crearea prezentului blog.(ăsta)

Cu dedicație pentru ipocriți:
Marea majoritate a seriilor care le fac nu sunt publicate în România așa că nu am motive să nu le traduc.
Dacă o serie pe care o traduc e publicată în România, sau a ajuns să fie publicată pe măsură ce o traduceam eu, mi se rupe(grija) cine vrea să o țină în mână(seria) e invitat să o cumpere, cine vrea să o citească online e invitat să o facă.(citirea) Iar dacă e amabil/ă și i-a plăcut sau o citește, să lase un merci, mulțumesc, I love Milka, sau dinăstea.

P.S. Raw-urile nu sunt ale mele, doar RAWR-urile
Ciao dragilor

No comments:

Post a Comment